feel free to like,share and comment! :) love ya!

ASSLAMUALAIKUM !

Tuesday 6 December 2011

It's all over....

So.... hari ni... laptop ni akan dihantar ke kedai untuk di format balik.........
aishh........ It's all over.....
da x de pape yg aq bole buat da...
pendrive da jahanam... kalo la pendrive akk aq x bwat hal... x de msok virus....
semua nye mmg x kan terjadik la! serius aq ckp...
aq.... nangis.... especially time dgr lgu Infinite Voice of My Heart kan...
serius aq nangis... da bnyk video aq kene buang....da bnyk video aq kutip balik ...
dan akhirnye... akan kene buang balik......
aq amik mase setahun utk kutip balik... 543 video...
dan dlm mase 30 minit...semua tu akan.........
H-I-L-A-N-G
*me..dead*
x puas lg tgk video Infinite White Confession yg aq BARU je download SEMALAM...
da....... x de nnt....... O.M.G
seriously......... aq da x de sbb lg utk hidup... 
selalu..every morning aq mest bgn dok ngadap laptop tgk Infinite menari Be Mine dpn aq~
pastu aq spazz spazz dpn laptop tu tgk video Infinite maknae line menari Bangkok City dkt 1st concert dyeorg kat Jepun.... 
tpi esok... x tau la... ade lg ke x......... esp. RealPlayer aq....
will I ever see this video again............?
aishhhh
will I ever hear MyungSoo say "Merry Christmas" to me again???
this is really killing me!!
nk tgk WooHyun punyer 'bunny aegyo' lg!!!!!!!
my choding king........
my YaDong couple~
my WooGyu couple....
my MyungYeol couple.........
and my forever alone maknae... SungJongie.......
I love you all!!
SARANGHAE!!!!!!!!!


pabila hati berbisik

1 comment:

  1. read this http://www.hazrey.com/2011/12/780-salah-internet-salah-tv-salah-kawan.html and this http://www.mazidulakmal.com/2011/12/1-entri-lebih-1700-komen-wow.html. please delete your comment on amirah afiqah blog. thank you.

    ReplyDelete