feel free to like,share and comment! :) love ya!

ASSLAMUALAIKUM !

Saturday 31 December 2011

result oh result

alhamdulillah .aku tau dah lame dah dapat result tapi , ade aku kesah ? haha .  finally usaha aku selame setahun nie berhasil jugak . aku menyesal jugak sebab form one ngn form 2 aku main main belajar . especially mase form 2 . yela , tahun jahat . haha . and ade hikmah jugak aku stop tusyen kat cikgu fendy yang garang tahap singa uh . bile aku stop dengan die baru lah aku rajin study sejarah dengan geo . kalau tak , hmm . jangan harap lah aku nak revise subjek tu . then aku tusyen kat visi bestari and alhamdulillah cikgu kat situ sume baik even aku dah lambat masuk . yela , dah bulan 6 . mesti dah banyak tertinggal an . and kat situ jugak lah aku jumpe cikgu sejarah yang paling best . mase first day class sejarah lagi die dah cakap yang dorang dah habis tajuk and after this buat latihan je . mase tu , aku hanye mampu ckp dalam hati wtf je . haha . yela , orang lain dah abis belajar aku duk termangu mangu dalam kelas tu . tak ke gile namenye kan ? die selalu motivate aku tuk belajar sejarah and hasil nya , aku sentiase dapat antara markah tertinggi dalam kelas . haha . happy gile la time uh .

mase hari dapat result uh aku datang tak de la awal and tak de lah lambat an . then borak borak la dengan kawan kawan yang dah lame tak jumpe . pot pet pot pet dah kul 12 lebih . and time tu nampak kereta puan sri masuk sekolah . kiteorang ape lagi , lari ah masuk dewan . muke pentadbir ceria je tak macam selalu . nak tau sebab ape ? sebab this year 66 orang dapat 8a and tak de sorang pun yang fail . kiteorang mcm excited and of course la lega kan . name sorang sorang di sebut mengikut angka giliran . after kelas pertame giliran kelas aku pulak and mase tu aku watlek je . bak kate ridha , ape nak takut kite dah cube ape yang kite dapat tu la yang kite usahakan . so , aku oegang kate2 tu . after name syakirah kene sebut sepatutnye name aida but name aida tak disebut and name aku yang di panggil . time tu sumpah gile aku tak percaye . adik aku ckp , ayah aku siap menjerit lagi . haha . ayah ayah . mase naik pentas uh puan rubaiya ckp kat puan sri ' haa , nie budak squash nie ' . hai , ingat lagi kau eh aku main squash . haha . after turun dari pentas aku terus ah pegi kat ayah ngn mak aku . haaa , amik kau . aku nangis . haha . finally aku dpt buat parents aku menangis gembira . tapi aku sedih sebab tak de kawan kawan aku yang naik pentas dengan aku . means kawan baik la . tapi result dorang okay jugak la kan farza dpt 7a 1b , azni dpt 5a 3b and pieka dpt 3a 5b .


assalammualaikum and happy new year . bye 2012 and welcome 2011 :)
pabila hati berbisik

No comments:

Post a Comment