feel free to like,share and comment! :) love ya!

ASSLAMUALAIKUM !

Friday 16 December 2011

working !

untung la kau dah kerja . then , nanti kite dah selalu tak text . hmm . harap kau happy dengan life kau sekarang . ye la , daripada kau duk rumah tunggu result baik kau kerja kan .  boleh dapat duit then boleh belanje aku . gedik pulak . hihi . but , nape kau buat aku nangis aritu ? macam orang gile aku sedih . aku sendiri tak tau nape . kau blah tanpe dengar penjelasan aku . sumpah SHIT gile la . aku ingat kan bile aku duk luar , aku boleh relaks cause waktu tu ade gerhane bulan . yeah dah relaks . but , bile masuk rumah aku nangis balik . hehehe . #gediksiot . tanpe kau sedari kau seksa diri aku kau tau tak ?! huh . but today , kau da okay balik . promise yang kau takkan buat aku nangis balik . betul ke kau janji tak nak buat lagi ? i don't trust words but i trust actions . remember that my dear . so , kau buktikan lah yg kau takkan buat aku nangis lagi . hehe . okay , adik aku dah mule nak menyibuk !


happy working RIDHA ANWAR :P  



salam <3 152210
pabila hati berbisik

No comments:

Post a Comment